چگونه میتوان از بوی بد یخچال فریزر رهایی یافت؟ معرفی چند روش ساده اما کاربردی
نوشته شده توسط : علی


به چه شکل بوی از بد یخچال رهایی یافت؟ نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  مدام زمانی که می خواهید درب سردخانه خویش را گشوده فرمایید در شرایطی که با بوی نامطبوعی روبه رو گردید حقیقتا دستور ناگوار ای میباشد. خیر فقط اشتهای شما از فی مابین می رود، بلکه اکثر زمان ها زمان ها ارتفاع می‌کشد تا متوجه گردید چه چیزی سبب ساخت و ساز این عطر در باطن سردخانه گردیده گردیده‌است. آیا مواد طعام وخیم گردیده؟ یا این که شاید پاره ای خوراک در قفسه ها ریخته میباشد!

کل مواقعی که اشاره کردیم منجر میشود شما نتوانید از یخچال خویش به خیر و خوبی به کار گیری کنیم. با مواقعی که قصد داریم به شما یاد‌آوری کنیم می توانید از تعمیر سردخانه خویش پرهیز کنید. در مقاله ها یادگرفتن تعمیر فریزر به شما یکسری نکته خیلی معمولی و سرازیر را برای از دربین بردن این رایحه ذکر خوا‌هیم کرد. همدم سایت آشنا باشید.

چه‌طور بوی از بد سردخانه رهایی یافت؟ معرفی شش رویه بی آلایش ولی کاربردی
۱- یخچال را تماما منزه فرمائید
در قدم اولیه شاید مقداری ناامید کننده باشد البته مایحتاج میباشد که هر مواد غذایی که در سردخانه خویش دارید و ممکن میباشد فاسد گردیده باشد یا این که هر چیزی که تاریخ انقضایش کل شد‌ه‌است، خارج بریزید. کل مواد باقی‌مانده را در یک سطل بریزید، آن ها را با یخ بپوشانید و از سردخانه خویش بدور فرمائید.

شما برای اینکه بتوانید مواد غذایی وخیم را از یخچال فریزر خویش بیرون فرمایید، می بایست درب یخچال را گشوده نگه دارید. پس مواد غذایی خویش را(در صورتی هنوز وخیم نشده اند) ذخیره نمایید. همینطور ما یحتاج میباشد فریزر خویش را از برق بکشید. هنگام پاک کردن، مجموع قفسه ها را تماما منزه نمائید، قفسه ها و جا میوه ای را بیرون نمایید تا بتوانید تک تک مناطق را منزه فرمائید. فراموش نکنید که نباید هیچ مواد غذایی باطن سردخانه باقی بماند.

 

۲- از مواد پاک کننده طبیعی استعمال نمایید
اصلی وجود ندارد مواد تشکیل دهنده منزه کننده ها چه چیزی می‌باشند، شما می توانید ماده های شوینده را با مقداری آب رقیق فرمائید اما این فعالیت سفارش نمیشود. خوشبختانه راهکار های پاک کردن طبیعی سردخانه وجود داراست که می‌توانید به سادگی با موادی که در درون خانه دارید یک شوینده خیلی خوب صحیح کنید.

ما به شما سفارش می‌کنیم که تمامی مقاطع یخچال ( دربرگیرنده قفسه ها و بقیه بخشها) می گردد را با نصف فنجان جوش شیرین و آب گرم ترکیب نمائید و پاک نمائید. این مواد را به تک تک قسمت های فریزر خویش مالش دهید. همینطور می توانید ترکیبی از نیمی سرکه سپید و نیمی آب را با یک دیگر ادغام کرده تا علاوه بر برطرف کردن بوی بد سردخانه، منجر درخشش یخچال شما گردد.

 

۳- از در میان موفقیت بوی بد از روی قفسه ها
برای نصیب هایی که بوی فریزر بدون نقص از در بین نمی رود یا این که به مشقت از در بین می رود می توانید یک کاسه نوشابه گازدار را در فریزر خویش نگه دارید تا کل بوهای بد را از در بین برنده شود. البته می‌توانید نوشابه گاز دار را در یک سینی بریزید تا سریع ترین بوها از در بین بروند.

منش دیگری که توصیه می کنیم به کار گیری از قهوه کم آب گردیده است. چون بوی قهوه قادر است سریع خیس جایگزین بقیه بوها خواهد شد.

چند طریق خانگی دیگر نیز وجود دارااست که در‌حالتی که با شیوه های بالا به فیض نرسیدید می‌توانید از یک فنجان سرکه سپید و یا این که یک تکه زغال چوب یا این که حتی یک پیاله جو به کارگیری فرمایید. می‌توانید آحاد روند را یک کدام از یکی‌از آزمایش نمایید و پس از به فیض وصال دیگر ادامه ندهید.

 

اکنون با یک یخچال فریزر منزه آغاز میکنیم :
۴- غذاهای نو را قابل مشاهده نگه دارید
در حالتی که می‌خواهید مواد غذایی ماننده میوه ها و صیفی جات خویش را فراموش نکنید، سفارش می‌کنیم که آن‌ها‌را در قفسه بالا نگه دارید تا هر توشه که درب فریزر را گشوده می‌کنید آن‌ها‌را مشاهده فرمائید. براین اساس شما می‌توانید از مواد غذایی خویش به خیر فایده ببرید تا پیش از اینکه وخیم شوند آنان را رغبت نمائید.

 

۵- از ظروفی به کارگیری نمایید که هوا را عبور می‌دهند
پیتزا یا این که بقایای ساندویچ خویش را داخل ظروف مقوایی خویش حفظ نکنید. ظروف ادویه ها را در قفسه گشوده نگذارید، مجموع مواد را در ظروف خویش محافظت نمائید. با رعایت این مورد ها خیر فقط می‌توانید از مواد غذایی خویش برای بازه زمانی زمان بر به کارگیری فرمایید همچنین از عطر به چنگ آوردن فریزر خویش پرهیز نمائید.

 

۶- تاریخ انقضاء را آنالیز نمایید
مهم‌ترین بخشی که شما بایستی خیلی به آن دقت نمایید تاریخ انقضاء مواد غذایی میباشد. شما هیچ وقت نباید مواد غذایی که از تاریخشان قبل مصرف نمائید. در شرایطی که متوجه شدید مواد غذای شما تاریخ مصرفشان آحاد گردیده سریعا از یخچال فریزر خویش بیرون فرمایید و در سطل آشغال بریزید.





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: